zondag 12 mei 2013

brainstorming

Hallo lieve lezers,

De laatste paar weken ben ik ontzettend veel aan het nadenken over het bedrijf wat ik op wil gaan zetten.
Heb ik de goede naam? of kan ik een betere verzinnen. Er vliegen een aantal nieuwe namen in mijn hoofd rond, waarvan ik misschien een kies om mee verder te gaan. Tot die tijd blijf ik bekend onder de naam EssuSweets. Ik heb een kleurenpalet gekozen wat ik wil voor mijn bedrijf. Veel ideeën en inspiratie opgedaan en ik heb bijna het complete plaatje voor me. Als ik klaar ben met school (waarschijnlijk heb ik mijn diploma in juli) ga ik een bedrijfsplan schrijven met al mijn ideeën. Om zelf en voor anderen een goed beeld te scheppen wat ik wil.
Als jullie nog leuke ideeën of tips hebben van mij hoor ik die natuurlijk ontzettend graag!
Ik wilde jullie een beetje op de hoogte houden van wat mij bezighoudt.
liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten